| Předmět | I. ročník | II. ročník | III. ročník | IV. ročník | |
| Český jazyk a literatura | 3 | 3 | 3 | 5 | |
| Anglický jazyk | 3 | 3 | 4 | 4 | |
| Druhý cizí jazyk1 | 3 | 3 | 3 | 3 | |
| Matematika | 5 | 4 | 4 | 4 | |
| Biologie | 2,66 | 2,66 | 2,66 | X | |
| Fyzika | 2,66 | 2,66 | 2,66 | X | |
| Chemie | 2,66 | 2,66 | 2,66 | X | |
| Zeměpis | 2 | 2 | 1 | X | |
| Dějepis | 2 | 2 | 2 | 1 | |
| Základy společenských věd | 2 | 2 | 2 | 1 | |
| Hudební výchova2 | 2 | 2 | X | X | |
| Výtvarná výchova2 | 2 | 2 | X | X | |
| Tělesná výchova | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Informatika a výpočetní technika | 2 | 2 | X | X | |
| Seminář (3. + 4. ročník). Žák volí právě jeden z nabízených seminářů.3 | |||||
| Seminář z biologie | X | X | 2 | 3 | |
| Seminář z matematiky | |||||
| Seminář ze základů společenských věd | |||||
| Seminář z cizího jazyka (3. + 4. ročník). Žák volí právě jeden z nabízených seminářů4 | |||||
| Seminář z anglického jazyka 1 | X | X | 2 | 2 | |
| Seminář z německého jazyka | |||||
| Seminář z ruského jazyka | |||||
| Seminář ze španělského jazyka | |||||
| Semináře (4. ročník). Žák volí právě dva z nabízených seminářů pro 4. ročník5 | |||||
| Seminář z chemie | X | X | X | 6 | |
| Seminář z dějepisu | |||||
| Seminář z výpočetní techniky | |||||
| Seminář z dějin výtvarného umění | |||||
| Seminář z fyziky | |||||
| Literární seminář | |||||
| Seminář z deskriptivní geometrie | |||||
| Seminář ze zeměpisu | |||||
| Seminář z anglického jazyka 2 | |||||
| Výběrový seminář (4. ročník). Žák volí právě jeden z nabízených výběrových seminářů pro 4. ročník6 | |||||
| Proseminář ke studiu ekonomických oborů | X | X | X | 1 | |
| Barevná chemie v praxi | |||||
| Geografie cestovního ruchu | |||||
| Modelování ve 3D | |||||
| Proseminář ke studiu lékařských oborů | |||||
| Základy kryptologie | |||||
| Matematické repetitorium | |||||
| Humanitní proseminář | |||||
| Biofyzika | |||||
| Nepovinné předměty7 | |||||
| Latina | X | X | 1(n) | X | |
| Lékařská chemie | X | X | 1(n) | X | |
| Deskriptivní geometrie | X | X | 1(n) | X | |
| Závěrečný matematický seminář | X | X | X | 2(n) | |
| Celkem hodin dle školního vzdělávacího plánu | 34 | 33 | 33 | 32 | |
1 Žák vybírá právě jeden druhý cizí jazyk z nabídky čtyř cizích jazyků (francouzský, německý, ruský a španělský jazyk) - dotace 3+3+3+3.
2 Žák si volí jeden z předmětů (Výtvarná nebo Hudební výchova).
3 Zvolený seminář v dotaci 2h týdně ve třetím ročníku, 3h týdně ve čtvrtém ročníku.
4 Zvolený seminář z cizího jazyka v dotaci 2h týdně ve třetím ročníku, 2h týdně ve čtvrtém ročníku.
5 Zvolený seminář v dotaci 3h týdně ve čtvrtém ročníku.
6 Zvolený výběrový seminář v dotaci 1h týdně ve čtvrtém ročníku.
7 Latina, Lékařská chemie, Deskriptivní geometrie a Závěrečný matematický proseminář je nepovinný předmět, který si žák volí dle zájmu nad rámec celkového počtu hodin dle ŠVP.
VeřejnostAkce školy | Dlouhodobé projekty | Operační program JAK | Partnerské instituce | Archiv školních událostí | Veřejné zakázky | Seznam pedagogů | Školní jídelna | GDPR | Přístupnost | Kontakty | Napište nám |